5 INFOGRAFICE INTERESANTE SI UN BONUS

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale

Nouă ne plac infograficele foarte mult, mai ales cele care îţi oferă insight-uri şi exemple pe care le poţi replica în propriile teste de marketing.

Recent ne-au atras atenţia 5 infografice, fiecare oferindu-ne informaţii valoroase de cum putem aplica diverse tehnici şi tactici.

Referitor la bonus, o să îl primeşti dacă citeşti acest articol până la capăt :D.

1. Ce să testezi într-un banner

Ne-a plăcut pentru că îţi oferă foarte multe idei de ce fel de teste comparative (split testing) poţi face atunci când rulezi reclame de Facebook, bannere pe site-ul, PPC-uri şi alte zone unde ai nevoie să obţii maximum de eficienţă dintr-un banner.

2. 22 de moduri în care poţi crea conţinut

Infograficul vine de la Copyblogger, unul dintre blogurile noastre preferate despre marketing şi prezintă 22 de moduri în care poţi crea conţinut relevant pentru site-ul tău.

Multe dintre aceste metode au fost testate de noi în diverse ocazii şi proiecte şi funcţionează, tocmai din acest motiv vă recomandăm şi acest infografic.

3. Ce cuvinte trebuie să eviţi pentru ca lumea să îţi răspundă la email

Deşi infograficul a rezultat în urma analizei a 5 milioane de emailuri în engleza trimise cu sistemului Boomerang, insighturile din acest material, credem că pot fi extrapolate şi la nivelul emailurilor pe care le trimitem fiecare.

Cea mai importantă informaţie se referă la orele la care lumea verifică şi răspunde la mailuri, iar informaţia aceasta îţi este de folos pentru că poţi "planifica" locul pe care emailul tău îl va ocupa în inbox-ul destinatarului tău.

4. Cum îşi obţine Google banii din advertising şi care sunt cele mai profitabile cuvinte cheie (keywords)

Unul dintre cele mai importante infografice peste care am dat în 2011 şi care este extrem de interesant şi de util şi acum în 2012.

Google obţine anual peste 30 de miliarde de dolari din advertising. Acest infografic e important pentru că ne arată cât de disputate sunt keyword-urile pe .com

De asemenea, trebuie să ne închipuim, că această luptă se va da la un moment dat şi pe "pământ românesc" şi ar fi bine să ştim dinainte, cam ce domenii o să fie mai căutate.

5. Ce se întâmplă pe Internet într-un interval 60 de secunde

Dacă înţelegi faptul că mailul tău face parte de fapt din cele 168 de milioane de emailuri trimise într-un interval de minut, îţi dai seama care este fluxul informaţional cu care se confruntă în general clienţii sau potenţialii tăi clienţi.

Toată lumea luptă pentru cotă de atenţie cu toată lumea şi practic nu mai există nicio persoană din lumea asta care să nu dorească acum răspunsul sau reacţia.

Recomandarea mea, bazându-mă pe acest infografic este să fii foarte atent la ceea ce "pompezi" în piaţă. Alege doar ce este necesar, important şi relevant. Alegând să spui doar ce trebuie oferi claritate, credibilitate şi coerenţă.

Oamenii deja suferă de un fel de ADHD informaţional, în fiecare zi mii de branduri luptându-se pentru atenţia lor, deseori doar prin reclamă.

Oferă utilitate şi sprijin, poartă-te ca un consultant grijuliu şi vei primi atenţia gratuit, pe când ceilalţi vor investi mulţi bani şi vor trimite multe email-uri ca să cerşească atenţîe.

Ca bonus avem o diagramă care vorbeşte despre calitatea designului, însă se poate extrapola foarte uşor la orice alt domeniu în care se lucrează cu valoare percepută (adică servicii în general):

Graphic Design[divider_flat]

Sper că aceste infografice ţi-au fost utile, o să mai adăugăm materiale de genul pe măsură ce le mai selectăm pe cele mai importante că sunt prea multe.

Despre autor: Gabriel Nechita lucrează pentru Google Irlanda și deține blogul 1cartepesăptămână.

Related Articles:

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

COMENTARII

0 Comentarii pana in prezent

Add Comment Register



LASA UN COMENTARIU