BENEFICIILE PROMOVĂRII PE UN PORTAL DE AFACERI

AUTOR: // CATEGORIE: Promovare

În anul 2012, peste 8,5 milioane de români au acces la internet. Majoritatea dintre aceștia îl folosesc pentru a găsi informațiile despre produsele sau serviciile de care au nevoie.

În România există peste 600.000 de firme active, dintre care mai puțin de 30%  își promovează produsele sau serviciile pe internet. Mulți nu și le promovează pentru că lucrează cu un număr limitat de clienți, la nivel local.

În schimb, există o mare parte din aceste firme care nu folosesc internet-ul pentru promovare, din motiv că nu văd beneficiile exacte, sau nu au resursele necesare pentru acest lucru. Aici mai intervine și alt impediment: multe IMM-uri românești nu știu cum să ajungă la publicul lor țintă, prin internet.

Alte dificultăți care se ivesc pentru o firmă cu prezență online, sunt:

  • – asigurarea unei comunicări constante cu potențialii clienți;

  • – strângerea unei baze de date de potențiali clienți relevantă;

  • – prea mult timp petrecut pentru administrearea și promovarea website-ului;

  • – lipsa de resurse pentru dezvoltarea unui magazin virtual sau a unui sistem de e-mail marketing.

Cum scap de aceste probleme?

Acum nu mai ai nevoie de cunoștințe tehnice pentru a îți promova firma pe internet, către potențialii clienți sau parteneri. Cea mai ieftină soluție sunt portalurile de afaceri.

Acestea sunt modalitatea cea mai rapidă de a găsi informațiile necesare pentru alegerea unui furnizor de produse sau servicii, a potențialilor parteneri de afaceri, dar mai ales, a viitorilor clienți.

Dintre toate portalurile de afaceri românești, cel mai complex și care prezintă cele mai multe beneficii, este portalul www.profit360.ro.

Care sunt beneficiile tale dacă folosești Profit360?

1. Îți creezi un microsite al companiei, cu o grafică personalizată

Acesta va conține:

  • – Informații despre firmă;

  • – Detalii și imagini despre produse sau servicii oferite;

  • – Comunicate de presă/ noutăți despre firma dumneavoastră;

  • – Imagini și clipuri video;

  • – Legătură cu rețelele de socializare;

  • – Date de contact.

Un exemplu de microsite se poate vedea în imaginea următoare:

2. Beneficiezi de oferte și reduceri la diverse tipuri de produse sau servicii

Orice companie care are cont pe portal poate oferi reduceri speciale la produsele sau serviciile sale, strict pentru membrii Profit360. Aceste reduceri sunt promovate și pe pagina principală a portalului.

3. Ai acces la o bază de date semnificativă de companii din România

Cu ajutorul filtrelor, poți găsi companii în funcție de domeniul de activitate, tipul de produse sau servicii. Le poți contacta foarte ușor, folosind informațiile disponibile pe microsite-ul lor, sau poți trimite e-mail-uri către mai multe firme din diferite categorii.

4. Poți monitoriza mai ușor concurența

În funcție de domeniul firmei tale, poți găsi alte firme similare. Le poți contacta, vizualiza informațiile, și modalitățile lor de promovare.

5. Ai acces la știri, comunicate și articole despre afaceri

Alte portaluri de afaceri nu au această secțiune. Pe Profit360 ai acces la un blog despre afaceri, pe diverse categorii, cu articole despre evenimente și știri din domeniul afacerilor, sau articole de specialitate pe teme profesionale și personale.

6. Poți publica propriile comunicate de afaceri

Ai posibilitatea de a îți publica și promova pe portal 2 comunicate de presă pe lună. În acestea îți poți promova compania, produsele sau serviciile și evenimentele proprii. Aceste comunicate sunt vizualizate de orice companie membră a portalului, dar sunt prezente și în motoarele de căutare, fiind vizualizate și de alte persoane.

7. Promovarea produselor sau serviciilor tale

Îți poți promova produsele sau serviciile pe prima pagină a portalului, sau poți beneficia de o serie de extraopțiuni, printre care:

  • – Creșterea priorității afișării firmei sau produselor sale;

  • – Promovarea pe Facebook;

  • – Bannere de promovare pe toate paginile portalului.

Cum rămâne cu Return On Investment?

Investiția ta în promovarea pe un portal diferă în funcție de beneficiile pe care vrei să le ai. Aceasta poate fi cuprinsă între 5 și 600 de Euro.

Însă, dacă iei în considerare numărul de clienți și oportunitățile de afaceri de care poți profita, vei considera că ai făcut o investiție bună.

Pentru mai multe informații și beneficii despre cel mai complex portal de afaceri din România, vizitați www.profit360.ro

sursa foto 1, sursa foto 2

Despre autor: Cătălin Ionașcu este Manager de Comunicare și consultant la DR Consultants și Fondator al comunității  Romanian Copywriter.

Related Articles:

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

COMENTARII

2 Comentarii pana in prezent

LASA UN COMENTARIU