marketingonline

CERCETARE SI AUDIT

Află tot ce trebuie să știi despre sistemul tău de marketing!

Pentru că orice business poate întâmpina probleme referitoare la poziția sa pe piață, scăderea vânzărilor, investiții neprofitabile sau crize de imagine, este nevoie de cercetări de marketing care să ofere detalii complete despre cauza acestor probleme și soluții pentru rezolvarea lor.

Prin urmare, serviciile noastre de cercetare de marketing se împart în următoarele etape:

1. Definirea problemei:

 

Ce presupune acest serviciu:

  • Stabilirea scopului cercetării, în funcție de problema existentă la nivel de produs, serviciu, imagine sau vânzări

 

2. Stabilirea obiectivelor de cercetare:

 

Ce presupune acest serviciu:

  • Construirea cadrului cercetării pentru a găsi soluțiile la problema menționată anterior.

 

3. Realizare plan de cercetare:

 

Ce presupune acest serviciu:

  • Alegerea metodelor de cercetare potrivite, pe baza obiectivelor de cercetare și a tipului de date necesare studiului.

 

4. Colectarea informațiilor:

 

Ce presupune acest serviciu:

  • Ne asigurăm constant de obținerea datelor coerente, corecte și ușor de prelucrat din piață

 

5. Analiza rezultatelor cercetării:

 

Ce presupune acest serviciu:

  • Organizăm informațiile colectate pentru a fi în concordanță cu obiectivele stabilite inițial

 

5. Formularea concluziilor și recomandărilor:

 

Ce presupune acest serviciu:

  • Argumentăm rezultatele obținute și, pe baza concluziilor cercetării, elaborăm un plan de recomandări pentru a soluționa problema inițială

 

6. Auditarea sistemului de marketing:

La baza oricărui plan de marketing eficient stă o analiză completă a sistemului de marketing existent și a poziționării actuale pe piață a unei afaceri. De aceea, oferim soluții complete de audit de marketing pentru a evalua eficiența activităților de marketing anterioare și existente.

Realizăm auditarea sistemului de marketing în funcție de nevoile companiei tale:

  1. Audit intern: analiza SWOT a sistemului de marketing, analiza ofertei de servicii și a metodelor de marketing folosite până în prezent;
  2. Audit extern: această analiză cuprinde studierea pieței, colectarea datelor demografice despre publicul țintă și nevoile acestuia în raport cu oferta de servicii sau produse oferită de companie;
  3. Audit financiar: analizăm oferta de prețuri, marjă de profit și alocarea bugetului de marketing existent.

Cere o ofertă personalizată dacă dorești să îți crești afacerea!

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

CERE O OFERTA

Va rugam introduceti numele. Va rugam introduceti adresa de mail. Va rugam introduceti numarul de telefon.
Va rugam introduceti mesajul.