CARTI DE MARKETING CARE MERITA CUMPARATE

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale, Marketing

Marketingul făcut cum trebuie poate fi cea mai eficientă şi rapidă metodă de a creşte o afacere.

Peter Drucker spunea că în esenţă orice afacere se rezumă la inovaţie şi marketing.

Creezi un produs deosebit, care e mai bun decât produsele concurente şi îl marketezi cât se poate de bine, persoanelor care au nevoie de el.

Pentru că la produs lucrezi deja :), îţi recomand o serie de cărţi de marketing (sau care au mare legătură cu marketingul) pe care merită să ţi le cumperi şi să le citeşti:

  1. 1. Managementul marketing-ului de Philip Kotler, biblia teoretică, foarte utilă pentru a ţine conceptele sub control.

  2. 2. Metode de publicitate testate de John Caples, cea mai bună carte de copywriting scrisă vreodată.

  3. 3. Viaţa mea în publicitate şi Publicitate ştiinţifică de Claude Hopkins, un clasic în marketing, Claude Hopkins vindea de rupea în anii 1900 înainte ca marketingul să existe ca şi ştiinţă şi artă.

  4. 4. Buyology de Martin Lindstrom, un studiu interesant de neuromarketing, pe care ar trebui să îl citească orice marketer.

  5. 5. Marketing Warfare de Al Ries & Jack Trout, printre primele lecţii în marketing strategic, un clasic al marketingului.

  6. 6. The Lean Startup de Eric Ries, lecţia cea mai de preţ este lecţia privind strângerea unei audienţe înainte de a lansa un produs.

  7. 7. Totul despre psihologia persuasiunii de Robert Cialdini, un ghid fascinant despre ce anume ne influenţează, de multe ori fără să ne dăm seama.

  8. 8. Poziţionare tot de Ries & Trout, învaţă cum să câştigi cotă de piaţă în mintea clientului tău.

  9. 9. Tipping point de Malcolm Gladwell, citeşte poveşti de marketing deosebite şi ce anume le-a făcut să devină poveşti demne de menţionat prin cărţi + efectul de Tipping point care este foarte important pentru o afacere.

  10. 10. Marketing bazat pe permisiune de Seth Godin, învaţă cum să transformi străini în prieteni şi prieteni în clienţi.

  11. 11. Guerilla marketing de Jay Conrad Levinson, învaţă ce canale de marketing ţi se potrivesc cel mai bine şi cum să le exploatezi la maximum.

  12. 12. Getting Everything You Can out of all you've got de Jay Abraham, sfaturi de la un marketing Guru, o carte bună care te învaţă cum să foloseşti marketingul ca şi unealtă de creştere a unei afaceri.

  13. 13. Enchatment de Guy Kawasaki, un ghid despre cum să câştigi inimile clienţilor tăi.

  14. 14. Coadă lungă de Chris Anderson, învaţă despre potenţiale pieţe, cerere nelimitată şi coada lungă.

  15. 15. Diferenţiază-te sau mori de Jack Trout şi Steve Rivkin, degeaba ai un produs bun dacă este confundat cu cel al concurenţei.

  16. 16. Noile reguli de marketing şi PR de David Meerman Scott, un ghid care vorbeşte despre puterea online-ului şi a word-of-mouth-ului.

  17. 17. Vaca mov de Seth Godin, un ghid despre afaceri remarcabile.

  18. 18. How we decide de Jonah Lehrer, află cum decid oamenii şi cum poţi influenţa tu acest proces.

  19. 19. Gratuit de Chris Anderson, o carte despre o strategie de preţ care domină mai ales produsele online.

Desigur, toate cărţile acestea sunt complet inutile dacă nu apuci să testezi şi să ajustezi ceea ce înveţi din ele.

Sunt persoane care s-au descurcat foarte bine fără să înveţe din cărţi, totuşi mi se pare foarte important să dobândeşti o logică de marketingului, să înţelegi la nivel strategic anumite concepte şi cum anume ele se integrează în strategia de afaceri pe care ai de gând să o aplici sau pe care o planifici acum.

Despre autor: Gabriel Nechita lucrează pentru Google Irlanda și deține blogul 1cartepesăptămână.

Related Articles:

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

COMENTARII

1 Comentariu pana in prezent

LASA UN COMENTARIU