CUM ÎȚI CREȘTI AFACEREA PE INTERNET: MARKETING ONLINE

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale

Este cunoscut faptul că fenomenul numit Internet a ajuns deja la cea mai mare parte din populația Europei: în 2011, 74% dintre aceștia erau utilizatori de internet. Astăzi, cu siguranță, procentul a mai crescut.

În zilele noastre, orice manager a luat cel puțin o dată în considerare promovarea afacerii sale pe internet, și s-a gândit la diverse modalități prin care să comunice constant cu potențialii clienți.

Există numeroase canale online prin care se poate face acest lucru, însă efortul de a le crea, optimiza, actualiza și administra este pe măsură.

De aceea, noi am conceput pachetul de servicii: Marketing Online.

Principalele rezultate după implementarea acestui pachet sunt:

  • creșterea numărului de clienți proveniți de pe internet;
  • promovarea constantă și actualizarea site-ului și a blogului companiei;
  • îmbunătățirea reputației companiei în rețelele de socializare.

În continuare voi detalia fiecare serviciu, cu activitățile sale aferente:

1. Integrare website în strategia de marketing

Practic, acest serviciu te ajută să atragi mai mulți clienți doar prin intermediul website-ului.

Pentru a ajunge la rezultate, e nevoie să aflăm mai întâi care este publicul țintă, la nivel online, al companiei. Întocmim un profil cât mai detaliat al acestor persoane, și încercăm să le aflăm obiceiurile și preferințele.

Realizăm un plan de promovare al site-ului pentru a crește numărul de vizitatori. Acesta poate cuprinde și metode de îmbunătățire la nivel de conținut, pentru a crește traficul în mod natural, și a păstra vizitatorii mai mult timp pe site.

Analizăm conținutul website-ului și pe baza acestuia realizăm strategia de vânzare prin conținut – bazată pe cele mai căutate cuvinte cheie pe motorul de căutare Google.

Pentru a crește numărul de clienți, venim cu soluții prin care produsele sau serviciile firmei tale pot fi definite cât mai clar pe site, și să fie făcute cunoscute vizitatorilor.

2. Realizare plan de optimizare website

Pe baza cuvintelor cheie, realizăm mai întâi planul de optimizare al website-ului.

După aprobarea planului de către client, începem implementarea acestuia, atât la nivel de conținut, cât și prin legături externe. Deseori, din acest plan fac parte campanii de Google Adwords, advertoriale, dar și înscriere a site-ului în directoare și agregatoare.

3. Dezvoltarea unui plan de conținut

Acesta are rolul de a crește traficul pe site în mod natural, atât din motoarele de căutare, cât și din rețelele de socializare.

Este nevoie, mai întâi, de revizuirea textului actual, și apoi de stabilirea cuvintelor cheie cele mai căutate, care să fie incluse în conținut.

sursa imagine

În funcție de profilul publicului țintă, realizăm strategia de conținut, care va cuprinde propuneri de articole bazate pe modelul AIDA (Atenție, Interes, Dorință, Acțiune). Acest model are rolul de a trece vizitatorul prin toate stadiile, de la cititor până la client.

Îți suntem alături la implementarea cât mai corectă a stategiilor propuse de noi, și, după nevoi, contribuim direct la punerea în aplicare a acestora.

4. Realizarea website-ului (web development)

Acest serviciu presupune conceperea arhitecturii unui site, și implementarea tehnică  a acesteia.

După nevoi, realizăm atât magazinul virtual, cât și blogul companiei, cu strategiile de utilizare optimă a acestora.

După finalizarea acestora, realizăm planul de optimizare și corelăm site-ul cu strategiile de conținut aferente, menționate anterior.

5. Realizare campanii de social media

În funcție de profilul clienților proveniți din online, realizat la început, venim cu soluțiile cele mai eficiente de atragere a acestora.

În anumite cazuri, rețelele de socializare se dovedesc cele mai bune canale de promovare. Cele mai utilizate rețele, de către o companie, sunt: Facebook, LinkedIn și Twitter.

Acestea pot aduce numeroase beneficii, printre care comunicarea constantă cu potențialii clienți sau parteneri, obținerea unui feedback continuu privind produsele sau serviciile companiei, creșterea notorietății firmei și îmbunătățirea imaginii acesteia.

Creăm paginile de prezentare, planul de conținut și strategia campaniilor pentru rețelele de socializare, cu scopul de a atrage și menține audiența în legătură permanentă cu firma.

Întocmim câte un plan de promovare pentru fiecare rețea folosită, pentru a ușura folosirea acestora și după încheierea colaborării cu noi.

Suntem alături în aplicarea tuturor soluțiilor, și rămânem alături până la obținerea rezultatelor dorite și stabilie la început.

Dacă dorești o ofertă personalizată pentru compania ta, te rugăm să iei legătura cu noi, completând formularul de contact.

Pentru întrebări sau discuții, suntem disponibili la adresa cabinet@drconsultants.ro

Despre autor: Cătălin Ionașcu este Manager de Comunicare și consultant la DR Consultants și Fondator al comunității  Romanian Copywriter.

Related Articles:

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

COMENTARII

1 Comentariu pana in prezent

  • ionut pavel a scris pe 28 decembrie, 2013 la 8:13 //

    Cel mai important , dupa parerea mea este partea de SEO atat onsite cat si offsite (linkuri externe, inscrierea in motoarele de cautare, etc) insa un lucru trebuie stiut acesta este un proces care se desfasoara pe o perioada lunga de timp si care intrerupt poate duce la scaderea dramatica a vizitatorilor , eu pentru siteul meu destinat promovari turismului Romanesc – http://www.pasbooking.com – ma bazez foarte mult pe SEO

LASA UN COMENTARIU