INTERVIU BOGDAN COMANESCU, SPEAKER LA FORUMUL PENTRU DEZVOLTAREA AFACERILOR

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale, Vânzări

Bogdan Comănescu este director general Accelera, consultant, trainer și public speaker. Are 23 de ani de experiență națională și internațională în marketing, managementul vânzărilor și dezvoltare comercială.

A obținut titlul de „Speakerul Anului 2012” la Business Days. Este fondator al fenomenului „Merit, Vreau și Pot!” și autor al numeroase articole de specialitate și co-autor al cărții „Maxim – Psihologia Motivării Forței de Vânzări”.

Bogdan Comănescu va participa în calitate de speaker la Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor, în cadrul căruia va vorbi despre strategii și modalități eficiente de vânzări care se pot aplica la nivelul unei organizații din orice domeniu.

Vă mulțumim că ne-ați onorat invitația de a participa la Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor! Având în vedere că de-a lungul carierei ați avut o vastă experiență în domeniul vânzărilor, ne puteți spune care credeți că sunt calitățile pe care trebuie să le aibă un bun om de vânzări?

A vinde este, de fapt, a ajuta! Un vânzător bun este cel care își vede munca ca pe un ajutor acordat clientului. Pentru a-ți putea ajuta clientul, ai nevoie de o serie de calitați cum ar fi: empatia, ambiția, capacitatea și curiozitatea de a învăța, flexibilitatea, entuziasmul și profesionalismul. Vânzările sunt o artă care se învață!

Știm că la seminariile „Merit, Vreau și Pot” se înscriu de fiecare dată peste 1000 de persoane motivate în a-și crește eficiența personală. De aceea, dorim să vă întrebăm: ce v-a determinat să lansați această serie de evenimente?

Dorința de a ajuta oamenii! ”Merit, Vreau și Pot” este o serie de seminarii gratuite, menite să dea idei și soluții oamenilor care vor să realizeze mai mult în viață. Este felul echipei Accelera de a contribui la o societate mai bună.

Ce sfaturi ați da unui manager de IMM pentru a-și dezvolta afacerea în perioada următoare?

Ford spunea așa: ”Dacă aș avea 10 dolari să fac o afacere, de 2 dolari aș cumpăra creioane și de 8 dolari aș face marketing pentru a le vinde!”. Piața actuală este a celor mai vizibile companii și viitorul este a celor on-line. Le-aș recomanda să își dezvolte agresiv marketingul on-line.

Cum vedeți mediul business din Brașov? Credeți că există potențial de creștere pe termen lung și că organizarea de evenimente precum Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor poate contribui la consolidarea acestuia?

Brașovul este orașul meu de suflet! Îmi plac oamenii, curățenia, civilizația și prăjiturile de la Vatra Ardealului. :) Din punct de vedere al afacerilor, este un oraș care se mișcă mai încet dar mai sigur. Are un mare potențial de creștere, mai ales pentru generația tânără de antreprenori care este obișnuită să se miște mai rapid.  dar pentru a se mișca mai rapid are nevoie de sprijin, idei și cunoștințe. Și aici intervine rolul benefic al Forumului organizat de dumneavoastră: sursă de idei și inspirație!

Care sunt obiectivele și planurile de viitor pe care le aveți în sfera profesională?

Având în vedere că planurile pe 2013 sunt deja realizate sau aproape realizate, acum ne concentrăm asupra lui 2014. Avem 3 proiecte de consultanță foarte mari pe care le vom implementa în anul care vine. Vrem să lansăm 3 programe noi de training pentru Leaderi și, bineînțeles, să ne menținem poziția de Top în domeniul trainingului și consultanței pentru Departamentele de Vânzări. Totodată, sperăm să atingem 5.000 de participanți la seminariile ”Merit, Vreau și Pot!”  

Pentru a îl cunoaște pe Bogdan Comănescu, vă invităm să vă înscrieți gratuit la Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor pe forum.cabintuldebusiness.ro.

Related Articles:

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

COMENTARII

0 Comentarii pana in prezent

LASA UN COMENTARIU