marketingonline

PLAN DE MARKETING

Plan de marketing

Pentru a îți eficientiza și diminua efortul, oferim servicii de analiză a fostului plan de marketing și realizare a noului plan, corespunzător nevoilor dumneavoastră.

 

De ce să apelezi la noi pentru realizarea unui plan de marketing?

 

  • acordăm o atenție mai mare detaliilor;
  • pe lângă realizarea propriu-zisă a planului venim cu sugestii de îmbunătățire sau idei noi de campanii;
  • avem o perspectivă de ansamblu a oricărei afaceri și ne putem adapta ușor în funcție de orice domeniu.

 

Realizarea unui plan de marketing presupune următoarele etape:

 

Scopul planului: este punctul de pornire, motivul pentru care acest plan trebuie realizat.

 

Analiză: primul pas efectiv este să evaluăm unde se află compania ta și să culegem datele esențiale pentru realizarea planului propriu-zis, care va aduce rezultate pe termen mediu și lung.

Analiză externă:

 

  • Analiza pieței:
    • Date demografice
    • Nevoiele publicului țintă
    • Tendințe din piață
  • Analiza concurenței

 

Analiză internă:

 

  • Auditarea sistemului de marketing existent
  • Analiza SWOT
  • Analiza campaniilor de marketing realizate (prmoții, campanii, acțiuni permanente)

 

Analiză financiară:

 

  • Prețuri
  • Buget general
  • Marje de profit
  • Buget defalcat
  • Alți indicatori: cost per lead, cost per client, etc.

 

Elaborarea strategiei:

 

  • Obiective de marketing (online, offline, cotă de piață, volume de vânzări, piețe, număr de clienți)
  • Obiective financiare (vânzări, profit)
  • Poziționare în piață (brand awareness)

 

Monitorizare și implementare:

 

În acest punct vom stabili care sunt metodele de urmărire și raportare a efectelor pe care le vor avea acțiunile stabilite anterior.

 

  • Realizarea calendarului de activități
  • Realizarea planului de comunicare
  • Stabilirea metodelor de monitorizare și raportare a efectelor pe care le vor avea acțiunile stabilie anterior

 

Rapoartele de analiză vor fi realizate sub formă de documente și vor conține sugestii și sfaturi pentru îmbunătățirea activității de marketing. Timpul de realizare va fi de aproximativ 60 de zile.

 

Dacă ai nevoie de ajutor în realizarea unui plan de marketing pentru afacerea ta, cere o ofertă adaptată specificului afacerii tale, completând formularul de contact!

 

Pentru a aprofunda mai bine acest subiect, te invităm să citești ghidul practic realizat de DR Consultants privind pașii realizării unui plan de marketing. Descarcă ghidul gratuit de aici!

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

CERE O OFERTA

Va rugam introduceti numele. Va rugam introduceti adresa de mail. Va rugam introduceti numarul de telefon.
Va rugam introduceti mesajul.