SCOPUL INFOGRAFICELOR IN MARKETING

AUTOR: // CATEGORIE: Marketing

În acest articol voi expune câteva trăsături ale infograficelor, mai exact despre importanța acestora în marketing-ul online, iar după aceea veți putea urmări și un infografic despre acest subiect.

Mai întâi trebuie să precizez că infograficele nu sunt deloc recente din punct de vedere cronologic. Picturile rupestre din peșterile strămoșilor noștri sunt primele forme de infografice apărute. De atunci au existat exprimări diverse, dar evident, dacă ne referim strict la mediul online, infograficele sunt relativ noi.

La ce ajută un infografic marketing-ul online?

În ziua de astăzi oamenii fug de textele lungi, nestructurate, de fraze lungi și complexe (așa cum este aceasta), așadar de multe ori evită să citească informații importante pentru ei, sau omit să acceseze un anumit serviciu dacă ne referim la business.

Prin metoda de prezentare a infograficelor îmi place să spun că mintea umană este păcălită. Dacă în cazul oricărui text primim o comandă de respingere, creierul percepe informația dintr-un infografic ca pe o imagine.

Imaginile ne plac. O știm cu toții. Atunci vom citi și înțelege cu ușurință informațiile prezentate în respectivul infografic.

Cu această scurtă introducere lucrurile devin clare: de ce se folosesc infograficele în marketing-ul online?

Structura unui infografic ne oferă posibilitatea să ne exprimăm așa cum vrem, dar în același timp să respectăm scopul promovării unui  business  în online și să creăm conținut vizual ce ne poate aduce și conversii.

Infograficele se pot realiza în nenumărate feluri din punct de vedere tehnic. Mai jos în infografic veți vedea și ce înseamnă ele din punct de vedere strategic. Pentru început cred că cel mai bine este să creați infografice cu o structură prestabilită oferite gratuit într-una din următoarele surse:

Concluzia este că pentru a ține pasul cu marketing-ul online și tendințele actuale de promovare a micilor și marilor afaceri pe internet trebuie să fim activi când vine vorba de imagine, iar cea mai bună variantă la care putem apela este evident metoda infograficului.

Așteptăm să vedem ce infografic ai realizat!infogprahics

Despre autor: Laurențiu Strîmbu este Account Manager la DR Consultants și fondator Clubul de Meditații.

Related Articles:

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.

COMENTARII

0 Comentarii pana in prezent

LASA UN COMENTARIU