INTERVIU BOGDAN COMANESCU, SPEAKER LA FORUMUL PENTRU DEZVOLTAREA AFACERILOR

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale, Vânzări

Bogdan Comănescu este director general Accelera, consultant, trainer și public speaker. Are 23 de ani de experiență națională și internațională în marketing, managementul vânzărilor și dezvoltare comercială. A obținut titlul de „Speakerul Anului 2012” la Business Days. Este fondator al fenomenului „Merit, Vreau și Pot!” și autor al numeroase articole de specialitate și co-autor al […]

vezi detalii
10 MOTIVE SA PARTICIPATI LA FORUMUL PENTRU DEZVOLTAREA AFACERILOR

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale

În prezent, orice antreprenor, manager sau angajat trebuie să își împartă eforturile în: administrarea firmei sale din punct de vedere juridic, fiscal și al resurselor umane, conectarea permanentă cu realitatea pieței aflată într-o continuă schimbare și informarea asupra noilor reglementări legislative. Toate aceste subiecte vor fi abordate la Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor, în scopul oferirii […]

vezi detalii
INTERVIU AMALIA STERESCU, SPEAKER LA FORUMUL PENTRU DEZVOLTAREA AFACERILOR

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale, Opinii

Amalia Sterescu este Senior Business Consultant specializat în outsourcing, contact centere și servicii. A acumulat o experiență de 16 ani de leadership în industriile Telecom și IT&C și 8 ani de  experiență intraprenorială, implementând start up-ul unor echipe de suport vânzări în România și la nivel internațional. Doamna Sterescu va participa ca speaker la Forumul […]

vezi detalii
TE INVITAM LA FORUMUL PENTRU DEZVOLTAREA AFACERILOR!

AUTOR: // CATEGORIE: Marketing, Vânzări

Reprezentanții mediului de afaceri brașovean sunt invitați la Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor, cel mai mare eveniment de business din toamna aceasta de la Brașov. În cadrul evenimentului, peste 150 de antreprenori, manageri și angajați ai companiilor brașovene vor primi soluțiile necesare adaptării afacerilor la schimbările economice din perioada 2014-2015. Post Footer automatically generated by Add […]

vezi detalii
SCOPUL INFOGRAFICELOR IN MARKETING

AUTOR: // CATEGORIE: Marketing

În acest articol voi expune câteva trăsături ale infograficelor, mai exact despre importanța acestora în marketing-ul online, iar după aceea veți putea urmări și un infografic despre acest subiect. Mai întâi trebuie să precizez că infograficele nu sunt deloc recente din punct de vedere cronologic. Picturile rupestre din peșterile strămoșilor noștri sunt primele forme de […]

vezi detalii
10 STRATEGII DE MARKETING PENTRU AFACERILE MICI

AUTOR: // CATEGORIE: Marketing

În acești ani în care am avut plăcerea de a lucra cu multe companii mari și mici; am ajuns la concluzia că pentru majoritatea firmelor mici și startup-up-uri subiectul „marketing” este unul tabu. Fie că vorbim de costuri, know-how sau curaj antreprenorii și managerii acestor firme lasă activitatea de marketing la urmă și doar în […]

vezi detalii
VA INVITAM LA FORUMUL PENTRU DEZVOLTAREA AFACERILOR, EDITIA I

AUTOR: // CATEGORIE: Educaționale

În luna octombrie, avem plăcerea să vă invităm la un eveniment realizat împreună cu Asociația Oamenilor de Afaceri „Pro Invest” la Brașov. Acesta se numește Forumul pentru Dezvoltarea Afacerilor și este prima conferință care are ca scop oferirea de soluții pe tema adaptării afacerilor în contextul economic 2014-2015. Deoarece considerăm că mediul de afaceri brașovean are […]

vezi detalii
LUAREA DECIZIILOR IN MARKETING

AUTOR: // CATEGORIE: Opinii

Luarea deciziilor intră în categoria părților practice din viața noastră, fie acestea personale sau profesionale. În acest caz, cel mai important aspect este acela că trebuie să fim în stare să luăm decizii. Orice schimbare necesită o decizie în direcția respectivă. Cum marketing-ul este un domeniu dinamic și foarte amplu, nevoia luării unei decizii se […]

vezi detalii
EBOOK GRATUIT: GHID PRACTIC PENTRU REALIZAREA UNUI PLAN DE MARKETING

AUTOR: // CATEGORIE: Materiale gratuite

În zilele noastre, mediile de comunicare s-au diversificat iar consumatorii au devenit mult mai selectivi în ceea ce privește alegerea produselor sau serviciilor de pe piață. De aceea, pentru o bună organizare a activităților de marketing, un control asupra cheltuielilor și o influență vizibilă asupra vânzărilor, realizarea unui plan de marketing este obligatorie. Am ales […]

vezi detalii
CUM REALIZEZI UN PLAN DE ACTIUNE IN SOCIAL MEDIA

AUTOR: // CATEGORIE: Social Media

Cu toții conștientizăm faptul că trăim în era rețelelor sociale. Nevoia permanentă de comunicare a indivizilor e alimentată de accesul din ce în ce mai simplu și rapid la internet, dar și de dispozitivele mobile accesibile tuturor. Tindem să socializăm mai mult în spațiul virtual decât în viața reală. Companiile au văzut o oportunitate în […]

vezi detalii